Buscar
Itens para a visualização no momento 1-9 of 9
A divulgação dos atos da câmara municipal de vereadores de Paraíso do Sul/RS
(Universidade Federal de Santa Maria, 2018-07-13)
Los poderes de la Administración Pública directa y indirecta brasileña se someten al
principio constitucional de la Publicidad, que prevé que se publiquen sus actos
administrativos. Los actos legislativos también se ...
A transparência e o acesso à informação na gestão pública das câmaras municipais da Região das Missões
(Universidade Federal de Santa Maria, 2018-12-10)
The paper deals with the transparency and access to public information in Public Administration and the position adopted by the Municipal Councils of the Region of Missions of the State of Rio Grande do Sul in relation to ...
As conexões entre a publicidade e o teatro: o estudo cartográfico das intersecções entre as técnicas criativas e a produção de uma oficina
(Universidade Federal de Santa Maria, 2018)
ORIENTER: Juliana Petermann
This experimental project has as main objective understand the connections between the areas of the advertising and the theater, and through the cartography according to Deleuze and Guatarri ...
Discurso no lançamento de empreendimentos imobiliários comercializados na planta em Santa Maria
(Universidade Federal de Santa Maria, 2018-12-06)
O papel da publicidade no pós-consumismo
(Universidade Federal de Santa Maria, 2018-12-04)
Quem não é visto, não é lembrado: um estudo sobre a relação das micro e pequenas empresas com a cultura do marketing digital
(Universidade Federal de Santa Maria, 2018)
The study seeks to understand a brief history of post-digital marketing in society through the new forms of consumption, understanding its steps to the culture of the digital marketing landscape. It then contextualizes the ...
Publicidade e arquitetura: novas possibilidades na intersecção dos campos
(Universidade Federal de Santa Maria, 2018-12-04)
The present academic study presents as a theme the “Intersections between the fields of advertising and architecture”, answering the following research problem: “What are the points of intersection between advertising and ...
“Fazendo gordice”: uma ressignificação sobre anúncios publicitários de moda plus size
(Universidade Federal de Santa Maria, 2018)
This work presents a study about the body, what it represents in society, how the issue of gender affects this and what the role of the media in this matter. It also brings the study on fatphobia, with the intention of ...
“Eu brifo, tu brifas”: a produção de uma websérie publicitária sobre publicidade
(Universidade Federal de Santa Maria, 2018-12)